Pomoč uporabnikom
Vedno smo tukaj, da pomagamo.
Pogosta vprašanja pri
Naročilu in pošiljanju
Od dneva naročila ponavadi traja od 2-3 delovne dni. Ker moremo vsako naročilo ročno narediti, se včasih lahko tudi malo podaljša rok dostave.
Račun si lahko kreirate na koncu pri zaključku naročila – le s tem, boste v prihodnje lahko hitreje naročevali.
Tako je, pošiljamo po celotni sloveniji za enoten strošek 3,90 € in brezplačno poštnino nad 30 €,
Tako je, vaše nalepke bodo prišle v eni pošiljki.
Če ste v kratkem času naročili dva naročila, bomo le tega zapakirali v eno, računali pa vam zgolj eno poštnino.
Tako prišparamo na odpadnem materijalu ter strošku pošiljanja.
Če pride do napake
Vračila in zamenjave
Če pride do napak iz naše strani, vas povprašamo zgolj po fotografije te nalepke.
Mi vam izdelamo novo nalepko in takoj pošljemo na vaš naslov – nalepko z napako pa obdržite.
Čimprej nas kontaktiraj in nam razloži kakšna je težava. Če se nam to zgodi, vas povprašamo zgolj za fotografijo te nalepke, mi pa vam brez dodatnih stroškov pošljemo pravo nalepko.
Napačno nalepko obdržite.
Vsa naročila so zavarovana. Prosili vas bomo zgolj za fotografije poškodovane pošiljke in takoj za tem, vam pošljemo ponovno nalepke.
Kontaktiraj nas na info@kupinalepko.si in skupaj bomo rešili vsako težavo.
Seveda, ampak je to potrebno narediti čimprej, saj je vsako naročilo narejeno personalizirano in v primeru preklica nastanejo stroški, če je nalepka že v izdelavi.